Je kantoor van A tot Z ingericht

De expertise die we vergaarden voor het afwerken en inrichten van retailpanden, passen we ook toe voor kantoorinrichting. Wij richten jouw kantoor in vanaf casco, inclusief het vast meubilair. Ook voor het herinrichten van bestaande kantoorgebouwen ben je bij ons aan het juiste adres. Dankzij onze sterke aanpak voor projectmanagement klaren wij de klus kwaliteitsvol binnen de afgesproken termijn. Ook voor kantoorinrichting gaat ons projectteam in heel Europa aan de slag.

STERK IN PROJECTMANAGEMENT

De enorme kennis van productpresentatie en retailconcepten maakt van Yellowstone de geschikte partner voor shopbuilding. Indien gewenst nemen we ook het ontwerp voor onze rekening.

ARCHITECT EN OPDRACHTGEVER

In de eerste plaats zorgen we voor een hechte samenwerking met de architect en de opdrachtgever. Een open en proactieve communicatie binnen deze driehoek vormt het fundament onder een succesvol project.

ZO VROEG MOGELIJK IN EEN PROJECT

Het liefst worden wij zo vroeg mogelijk betrokken in een afwerkings- en inrichtingsproject. Op die manier profiteert de opdrachtgever maximaal van onze bouwkennis. Wij reiken graag alternatieve bouwtechnische ideeën aan om tijd of geld te besparen zonder in te boeten op de kwaliteit van het eindresultaat.

HECHT BOUWTEAM OP DE WERF

Als verantwoordelijke aannemer coördineren en sturen wij het bouwteam aan. Dit team bestaat uit eigen vakmensen en vertrouwde onderaannemers. Deze onderaannemers zijn vaste partners die elkaar kennen en vertrouwd zijn met onze aanpak. Op de werf werken alle partijen samen als één hecht team.

IJZERSTERK BOUWTEAM

Wij staan in voor de volledige winkelafwerking en -inrichting. Daarbij starten we nieuwbouw casco of strippen en restylen we een bestaande winkel.

ELK TECHNISCH ONDERDEEL

Elk technisch onderdeel van de shopbuilding nemen we voor onze rekening: elektriciteit, HVAC, sanitair, schilderwerken, vloeren, (brand)deuren, gyprocwerken, projectmeubilair,…. Ook voor de realisatie en coördinatie van shops-in-shop kan je op ons rekenen.

EIGEN VAKMENSEN EN ONDERAANNEMERS

Onze eigen vakmensen staan in voor alle gyprocwerken en de productie en installatie van het vast maatmeubilair. De overige facetten van het inrichtingsproject vertrouwen we onder onze coördinatie en verantwoordelijkheid toe aan onze vaste onderaannemers.

DEADLINES ZIJN HEILIG

Wij misten nog nooit een afgesproken deadline. En dit zal in de toekomst ook niet gebeuren. Dit danken we aan onze ervaring met planning en de samenwerking met een hecht bouwteam.

FLEXIBILITEIT TROEF

Onvoorziene omstandigheden, complexe technische uitdagingen, strakke deadlines,… Voor ons projectteam is het dagelijkse kost. Onze eigen aanpak voor projectmanagement vertrekt vanuit een gestructureerde planning en strikte opvolging, maar laat vooral veel ruimte voor flexibiliteit en bijsturing.